Τα τμήματα μας

Βρεφικός
0-18 μηνών

Από τη δική σας αγκαλιά… στη δική μας!!!

Με στοργή, ασφάλεια και αγάπη αγκαλιάζουμε τα μικρά πολύτιμα πλάσματά σας, χτίζοντας σιγά – σιγά ένα συναισθηματικό δεσμό, που θα τα κάνει να μεγαλώνουν ομαλά με σιγουριά και ασφάλεια, στηρίζοντάς τα γερά στα δύο μικρά τους ποδαράκια. 

Μεταβρεφικό
18 μηνών -2,5 ετών

Σε αυτήν την πολύ τρυφερή ηλικία, τα βιώματα των μικρών παιδιών σχετίζονται κυρίως τόσο με το φυσικό και οικογενειακό περιβάλλον όσο και με το σώμα τους.

Είναι, ίσως, για τα περισσότερα παιδιά η πρώτη επαφή με το σχολικό περιβάλλον. Μέσα από το παιχνίδι, λοιπόν, επιδιώκουμε να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες, οι οποίες θα τα βοηθήσουν να οικοδομήσουν τις γνώσεις για τον κόσμο γύρω τους. Γι’ αυτό έρχονται σε επαφή με καινούρια υλικά και παιχνίδια, μέσα από τα οποία εξασκούν τη λεπτή και αδρή κινητικότητα και την κίνηση, καθώς, επίσης, και τη δημιουργικότητά τους και τη φαντασία τους τα ενθαρρύνουμε να παρατηρούν με όλες τους τις αισθήσεις και να εκφράζουν αυτό που νιώθουν και θέλουν να μας πουν με το λόγο και την ομιλία.

Ακόμη, φροντίζουμε, δίνοντας στο κάθε παιδί το χρόνο που χρειάζεται για την ομαλή προσαρμογή του, να αλληλεπιδρά με τα υπόλοιπα παιδιά, αναπτύσσοντας έτσι το κοινωνικο-συναισθηματικό κομμάτι του χαρακτήρα του.

Τέλος, βοηθάμε τους μαθητές μας να μάθουν να αυτοεξυπηρετούνται.

Προ-προνήπιο
2,5 – 4 ετών

Είναι τόσα πολλά που αρχίζουν να μαθαίνουν στην ηλικία αυτή…

Μαθαίνουν αινίγματα, παροιμίες, ποιήματα… τις πρώτες τους χωροχρονικές έννοιες… τους πρώτους αριθμούς και τα πρώτα σχήματα… Μαθαίνουν να ομαδοποιούν, να σειροθετούν, να ταξινομούν, να αντιστοιχούν… Αναπτύσσουν τη γλωσσική τους ικανότητα και τον προφορικό λόγο… Αναπτύσσουν τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και την ελεύθερη έκφραση…

Μέσα από παιχνίδια και ομαδικές δραστηριότητες, κρατούμε το ενδιαφέρον των παιδιών ζωντανό, τη χαρά τους αμείωτη… ενώ παράλληλα τα παιδάκια αναπτύσσονται ολόπλευρα και καλλιεργούν τις δεξιότητες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη μετέπειτα σχολική τους πορεία.

Προ-νήπιο
4-5 ετών

Είναι η ηλικία κατά την οποία ξεκινάει για το παιδί η υποχρεωτική εκπαίδευση και γι’ αυτό είναι εξέχουσας σημασίας, καθώς μπαίνουν τα θεμέλια για τη μετέπειτα σχολική του ζωή.

Το πρόγραμμα του προνηπίου οργανώνεται με βάση τις παιδαγωγικές αρχές και τους στόχους του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ) και του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών (Α.Π.Σ), όπως ορίζεται από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων και εμπλουτίζεται ακόμη περισσότερο με δραστηριότητες εναρμονισμένες με τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και μεθόδους.

Σε αυτό το στάδιο, οι μαθητές έχουν όλο και περισσότερη δίψα για μάθηση, απορούν συνεχώς για τα πάντα και είναι σε θέση να αμφισβητήσουν, να ψάξουν για την αλήθεια και να βρουν απαντήσεις στα ερωτήματα που τους απασχολούν.

Το γνωστικό επίπεδο είναι αρκετά ψηλό και σε αυτήν την ηλικία πραγματοποιείται και η πρώτη, πιο συνειδητή επαφή με τα γράμματα και τις φωνούλες των γραμμάτων, την αναγνώριση των αριθμών αλλά και του πλήθους πραγμάτων.

Νηπιαγωγείο
5-6 ετών

Η συγκεκριμένη βαθμίδα είναι ένα σκαλάκι πριν τη μετάβαση στο Δημοτικό.

Γι’ αυτόν τον λόγο, οφείλουμε να δημιουργήσουμε τις πιο κατάλληλες συνθήκες, ώστε αυτή η μετάβαση να είναι, όσο το δυνατόν, ευκολότερη, μιας και στο Δημοτικό πλέον το κάθε παιδάκι οδηγείται σε μια πιο τυπικής μορφής εκπαίδευσης. Καθίσταται, επομένως, αναγκαίο για εμάς τους παιδαγωγούς να καταφέρουμε μέσα από το παιχνίδι και τις διαθεματικές δραστηριότητες (μέθοδος project) να ενθαρρύνουμε τα παιδιά μας για μάθηση και να μεταδώσουμε την αγάπη μας γι’ αυτήν.

Το γνωστικό επίπεδο στην ηλικία του Νηπιαγωγείου είναι ακόμη υψηλότερο και έτσι το κάθε παιδί αρχίζει σιγά – σιγά να αποτυπώνει το όνομά του στο χαρτί, ακόμη και το όνομα του φίλου ή της φίλης του, της δασκάλας ή του αγαπημένου του ζώου. Αρχίζει να κατανοεί πιο συνθετικές μαθηματικές έννοιες, να εντοπίζει το μικρότερο και το μεγαλύτερο, να αναγνωρίζει τον προηγούμενο και τον επόμενο αριθμό.

Το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου οργανώνεται με βάση τις παιδαγωγικές αρχές και τους στόχους του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ) και του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών (Α.Π.Σ.), όπως ορίζεται από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων και εμπλουτίζεται ακόμη περισσότερο με δραστηριότητες εναρμονισμένες με τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και μεθόδους.

αποφοιτοι
%
Ικανοποιημενοι γονεισ
Δραστηριότητες

Τι λένε
οι γονείς για εμας